Jensens reviews

Jensens reviews

Low
4.2

God mad og FREMRAGENDE betjening!

Min veninde og jeg var inde og spise i huset på Jernbanegade i Odense centrum. Maden smagte godt, som den skulle, men jeg giver 5 stjerner alene fordi, vi var så heldige at få restaurantens sødeste tjener. Hun var en glad lyshåret pige, imødekommende, kom med skøre kommentarer, jeg og min veninde ikke kunne andet end at grine højlydt over. Det var en stor fornøjelse at have hende som tjener, og det gjorde uden tvivl aftenen meget bedre.
Hun og resten af husets tjenere burde have at vide, hvor alletiders betjening vi fik af hende. Jeg håber på, at hun har vagt næste gang, jeg er inde at spise i samme hus.

Koldt mad

At få serveret maden 5 min efter man har bestilt - plejer ikke at være god tegn - heller ikke her - kolde spareribs. Da vi tog fat i tjeneren var det som om det var helt normalt, men spurgte godt nok om vi var interesseret i at få nogle nye.
Ikke noget med beklager eller tilbyde noget i ventetiden – så de har nok prøvet det før.

Ved at være for dyrt

Jeres mad og jeres service er ikke fantastisk. Det har vi levet med fordi det var forholdsvis billigt at spise hos jer. I er ikke fantastisk billige mere, men dråben er at man nu ikke kan købe en kande sodavand mere.
Sagt med andre ord: Når I ikke leverer overvældende god mad, og der hver gang vi kommer, er et eller andet galt med maden vi bestiller, så vælger vi bare en alm. restaurant i stedet for en "lavpris"-restaurant næste gang.
Vi ses...

Dejligt besøg, hurtig betjening.

Vi fik hurtigt vores bord. God betjening og god mad. Alt i alt et super hyggeligt og godt besøg på Jensens Bøfhus.
Kan helt klart anbefales.

God mad men manglende opfyldning af salatbar

Maden er god men irriterende at salatbaren ikke fyldes op, mange bokse er tomme.
Har været i mange Jensens Bøfhuse i Danmark men ingen med sådan en mangelfuld salatbar.

Noget middelmådig oplevelse

Vi havde bestilt bord over nettet, som værtinden ikke kunne se af sin bog, så vi fik bare et ledigt bord - hvordan ville man stå hvis ikke der var et ledigt?
Vi bestilte 2 whiskybøffer og 2 børnemenuer + 1 tag selv softice til den ældste af børnene, tjeneren var flink og smilende, selv som man kunne mærke der var travlt.
Der gik ret lang tid før børnemenuerne kom og den yngste klagede længe over han var sulten. Der var ikke noget legerum, som man ellers har på andre 'Jensens'. Al maden kom samtidig, vi havde bestilt medium steget bøffer, men den ene helt mat i overfladen dog en anelse lyserød i midten, så vi vurderede at den ikke var værd at sende tilbage, den anden tilgengæld meget rød og på den ene side helt ustegt og kold, men da vi gerne ville spise sammen med børnene og tænkte at med travlheden i mente, ville det være uklogt at give afkald på maden når den nu langt om længe var kommet, sendte vi heller ikke den retur - ingen af bøffernes smag fejlede noget, men var ikke så mørt som man kunne ønske. Da drengen skulle efter softice, var maskinen ude af drift, så han måtte gå med uforrettet sag. Bordet ved siden af os fik mad som vi forlod stedet, og de kom blot få minutter efter os og de snakkede med irritation over den lange ventetid. Tager ikke på den Jensens igen...

Kvalmende ulækkert

Ok omgivelser, flinkt personale men det klammeste mad vi længe har spist.

Hurtig og venlig betjening

Ingen ting at kritisere så benyt Jensens Bøfhus i Waves når du skal til koncert mm. i Portalen. Regn med at bestille bord til 1,5-2 timer før.

Super dejlig mad

Super lækker aftensmad, mørt kød, super service, :-)

Top kvalitet til rimelig pris

Bestilte burgere til 3 + 1 børne menu. Smagt bare godt!

Middelmådig mad og for lang ventetid

Vi måtte vente alt for lang tid (55 min. fra ankomst, til vi endelig fik forretten), og igen måtte vi vente lang tid, før hovedretten kom. Desværre var min stripsteak sej. Men pga den lange ventetid opgav jeg at klage over det.

Super Service

Igen Igen en god middags oplevelse og rigtig gode bøffer med super service Jensen`s Horsens

Super super super

Det bar en fornøjelse at være på Jensens i Hillerød, og det er bestemt ikke sidste gang vi kommer der ❤️
Personale var så søde og vores pige på 3 ville næsten ikke med hjem derfra igen... Super oplevelse...
Maden var også virkelig god, mums længe siden jeg har fået så god mad til så billige penge på en restaurant
Så kan helt sikkert anbefales

Helt vild dårlig.

Både min og konens WhiskeyBøf var TOTAL SEJ...
Efter jeg havde nævnt dette til tjeneren, var der ligesom kold luft, og ingen opmæksomhed på vores bord, om hvornår vi var færdige, og evt ville have dessert eller betale. Da jeg endelig fik fat i en, blev der kun ryddet havt af bordet inden hun begyndte at servere på andre borde. Jeg måtte gå op til disken for at betale..
Dette var absolut den sidste gang vi kommer på Jensens Bøfhus!
Aldrig Aldrig mere...!
Ungernes burger var udemærket, ifg dem selv.

god efter servis

vores takeavay fritter var desvære blevet bløde på den korte hjemtur og tænkte at det var de poser de blev opbevaret i så skrev for at foreslå anden indpakning. og fik et meget pænt og personlig svar tilbage super...

God mad! Men mange små fejl fra tjenerens side af!

Vi startede med at bestille en tre retters menu, der gik ikke så lang til før forretter kom, det var super som udgangspunkt :) desværre levede forretterne ikke helt op til vores forventninger. Fra vi var færdig med forretterne, til hovederetten kom gik der kun li 10 min. Og tjeneren der kom ned med to tallerkner (en i hver hånd), opdagede først lige før han skulle den foran os, at forrets tallerknerne stadig stod foran os, så vi måtte pænt lige løfte dem så han kunne sætte hovederetten foran os, for så bag efter at tage de tallerkner vi holdte for ham. Ikke lige helt det vi syntes om. Men
Hovederetten var helt perfekt, og bøffen var stegt korrekt ! Super godt. Fra vi var færdig med hovederetten gik der gode en halv time, før vores tallerkner blev taget, selv om vi havde lagt bestikket tyve over fire. Og vi havde været ude og ryge. Det virkede ikke som om tjeneren var særlig opmærksom på de få gæster der var. De havde mere travlt med at løbe frem og tilbage med glas i bakker og slukke lys. Lidt mere fokus på gæsterne, så jeg gerne. Da vi kom til desserten, var der bestemt ikke noget at sætte en finger på overhovedet.
Alt i alt rigtig fin og god mad! Med der er plads til forbedringer og øget fokus fra tjenerens side. Vi kunne godt finde på at kigge forbi en gang til, for at se om vi vil få lidt bedere service. 3 ud af 5 stjerner her fra!

hyggelig omgivelser og kedlig middag

Vi fik 250g bøffer med whisky sovs min søn fik frokostbøf. Til bøffen var der råstegte kartofler som smagte af dem man kan købe i frostposer kedlige og tørrer sovsen var for sød og da der ikke var andet til end end en tomat virkede retten trist på trods af en god bøf. Desserten var god . Betjeningen var venlig men de nåede at lave tre fejl : hvidvin istedet for rødvin, forkert sovs til min søn, og fejl på regningen. De var dog hurtige til at rette op på fejlen. Hvis jeg samligner med kvalitet og pris kan man få meget mere for pengene på mange caféer i Århus.

god betjening.....ringe mad

Fin modtagelse og bordanvisning. Høflig og sød betjening. Standarden på maden var lav. Pullet pork i grovbollen var klistret til i alt for meget BBQ og coolslaw, kedelig anrettet, våd og klistret oplevelse. Bøffen var sej i kanten og kun selve midten af kødet var let at tykke. Også her kedeligt anrettet og meget lidt tilbehør....portionen kunne ikke mætte !
Alt i alt ikke en særlig spændende oplevelse til prisen.

God betjening rigtig rigtig rigtig lang ventetid på maden

Kommer der nok ikke lige igen med det samme der skal nok gå en rum tid Før vi prøver igen

A.H. af 1/5 1996 ApS Details

Familievenlig restaurant, med bredt sortiment af grillede bøffer, steaks, salatbar, tá selv softice. Se vores mange velindrettede restauranter, hvor du også har mulighed for at fejre din fødselsdag. Læs mere på www.jensens.com. Husk at booke bord. Alternativt kan du tage din mad med hjem. Prøv vores Take Away! Vi ses på Jensen’s!

Visit Jensens

Call us on: 98903555