JeansandFashion.com reviews

About

Goed

Tot de volgende keer!

goede service

bij de kleding staat model met vermelding welke maat ze aanheeft en haar lengte
was voor mij makkelijker om te kiezen tussen 2 maten,had ook goede maat thuis gekregen

Helemaal goed!

Snelle levering en goede producten.
Review by confirmed purchaser

Schnell, schneller, am schnellsten - Jeansandfashion.com!

Heute bestellt, morgen schon da! So macht shoppen Spaß!
Auch bei Problemen wird einem sehr freundlich geholfen.
Mind. 20mal bestellt, noch nie unzufrieden gewesen!

Snel maar vaak niet op voorraad

De bestelling is meestal wel op tijd maar ik heb nu al 3x op rij gehad dat een van mijn aankopen niet op voorraad was. Dit terwijl er stond dat er nog 2 exemplaren op voorraad waren.
Review by confirmed purchaser

Modieuze keuze en snelle service via de eigentijdse, vriendelijke site.

Genoeg keuze om een passende, voordelige, combinatie te maken.
Review by confirmed purchaser

geweldige kleding, goede service en super snel!!!

Je moet echt je kleren bij jeansandfashion halen, veel variatie kwa style en je heb het de volgende dag al in huis. Plus je kan lekker passen, kijken of het jou style is en daarna pas betalen. Of is het toch niks voor jou of niet de goede maat, je kan het heel gemakkelijk retourneren!
Review by confirmed purchaser

makkelijk, duidelijk, en gratis verzending bij gebruikmking van een Kialapunt. Dus waaróm niet?

super gemakkelijk! 1e keer en geen enkel probleem ondervonden

Mooie kleding, goede bezorging

Opmerkingen die bij het artikel wordt geplaatst, wordt ook in behandeling genomen!

Goed assortiment

Een jeans is goed op maat te zoeken, dat scheelt een hoop tijd in vergelijking met andere webshops. Wel is de levertijd voor bijzondere maten voor verbetering vatbaar en vind ik het betaalsysteem onduidelijk, via een soort tussen winkel. De beschrijving van de modellen jeans kan beter, ik heb 2 jeans besteld met "normale pasvorm", zelfde merk, zelfde maat. De ene jeans past wel, de andere totaal niet. Dat ligt ook aan de pasvorm, maar dat wordt op de website niet duidelijk aangegeven. Dat is jammer want nu moet ik deze jeans weer retourneren. Verder zijn de medewerkers erg attent, prima shop!

Goede klantenservice

Artikel was beschadigd na eenmalig gebruik. Volledig bedrag inc. verzendkosten teruggekregen en snelle service. Perfect.

Outstanding

Van bestelling tot aan levering goed voor elkaar en snel.

Retourkosten teleurstellend

Er worden retourkosten in rekening gebracht. Wanneer je als online partij reguliere winkelprijzen hanteert mag je ook vergelijkbare service verwachten.
JeansandFashion.com

Reply from JeansandFashion.com

Beste Evert,

Dankjewel voor je review.
Het klopt dat wij een bedrag vragen om een pakketje te retourneren. Voor het retourneren wordt een kleine bijdrage van €3.95 gevraagd bij Kiala. Dit zodat je een trackinglink ontvangt en je pakket verzekerd is voor evt. schade of diefstal onderweg.
Nadat wij je retourpakket ontvangen hebben betalen wij je direct terug, zodat je binnen 1 a 2 werkdagen over het restitutiebedrag beschikt.
Voor dit bedrag geven wij de beste retourservice die mogelijk is.

Ik hoop je voldoende geïnformeerd te hebben.

Een fashionable groet,

Maartje Frenken
Customer service
jeansandfashion.com

Top !

Op woensdag een bestelling geplaatst en op zaterdag pakketje afgehaald in een Kiala punt. Alles mooi ingepakt en niet beschadigd. TOP !

Prima.

Ik heb nu een aantal keren iets besteld bij J&F, en ik heb er steeds goede ervaringen mee. Snelle en correcte verzending, en de keer dat ik iets retourneerde liep het ook prima. Heel prettig vind ik de mogelijkheid achteraf te betalen en de gratis verzending naar een Kialapunt, ook als je iets voor minder geld bestelt. Kunnen veel webwinkels nog iets van leren.

Super bedrijf!

Super levering en service!

Perfecte levering

Snelle correcte levering
Review by confirmed purchaser

supersnelle info, aflevering en scherpe (sale) prijzen

Supersnelle levering en mooie prijzen!
Review by confirmed purchaser

het is een goed merk en snelle verzending

ik vind de site aanrader voor iedereen. je krijgt je artikelen snel binnen en het is van goede kwaliteit.
Review by confirmed purchaser

Uitgebreide collectie en prima levering.

Beetje onhandige site om heel precies iets te zoeken, maar wel gevonden wat ik zocht. Daarna snel afgeleverd. Tevreden dus...

Jeansandfashion.com - The Ultimate Fashion Store

Merkkleding voordelig online bestellen

JeansandFashion.com is een gebruiksvriendelijke webshop met o.a. overzichtelijke navigatie, super-filter, makkelijke zoekfunctie, uitgebreide productinformatie, duidelijke foto's met super-zoom!

Veilig en vertrouwd betalen

JeansandFashion.com biedt je een veilige betaalomgeving met een simpele 4-stappen check-out! Je kunt op 7 verschillende manieren (vooruit)betalen bij JeansandFashion.com: iDeal, PayPal, CreditCard (Mastercard-Visa) , GiroPay, Bancontact-Mister Cash of achteraf betalen via AfterPay.

Achteraf betalen via AfterPay

Met AfterPay kun je online winkelen en veilig achteraf betalen bij JeansandFashion.com d.m.v. een digitaal betaaloverzicht in je mailbox. Bestel gemakkelijk jouw producten zonder in de weer te moeten met online bankieren of creditcards. Het grote voordeel van achteraf betalen via AfterPay is dat je op deze manier eerst je nieuwe items kan voelen en beleven alvorens ze te moeten betalen. Voldoen ze uiteindelijk niet aan jou verwachting? Geen nood aan de man!

Gratis verzending binnen Nederland en België

Bezorgen of afhalen? JeansandFashion.com biedt jou grenzeloze mogelijkheden qua verzending. Jouw bestelling morgen in huis? Bestel vóór 16.00 uur en kies voor UPS of PostNL. (Mits alle artikelen voorradig zijn én direct leverbaar) JeansandFashion.com hanteert een vast laag tarief van €3,95 voor UPS en PostNL binnen Nederland ( UPS €4,95 naar België) GRATIS. Ben jij weinig thuis? Wil je jouw bestelling binnen 48 uur (1-2 werkdagen) afhalen in een van de 1300 afhaalpunten in Nederland en België? Dan is Kiala jouw verzendpartner! Je betaalt geen verzendkosten voor verzending met Kiala. GRATIS. Haal jouw bestelling binnen 24 uur (1-2 werkdagen) op bij onze fysieke winkel Paganini in Valkenswaard, nabij Eindhoven. Paganini heeft ruime openingstijden en is op vrijdagavond (koopavond) geopend tot 21.00 uur. Tot ziens bij Paganini, de koffie staat klaar!

Niet goed, geld terug binnen 3-5 werkdagen

Niet geheel tevreden met je aankoop of heb je je vergist? Geen probleem! Bij JeansandFashion.com kun je een artikel binnen 14 werkdagen retourneren. Bij ontvangst van de artikelen ontvang je altijd binnen 3-5 werkdagen het restitutiebedrag retour! In 99,9 % van de gevallen doen wij de terugbetaling dezelfde werkdag nog! Niet goed, geld terug garantie!

Persoonlijke klantenservice

Heb jij een prangende vraag? Neem dan contact op met de klantenservice van JeansandFashion.com! Vul het contactformulier in op onze webshop of stuur een e-mail naar: info@jeansandfashion.com. Telefonisch kun je ons natuurlijk ook bereiken: 0900-JEANSANDFASHION (0900-5326726) Kosten: 10 ct p/m. Jij krijgt altijd antwoord op jouw vraag binnen 24 uur!

Grootste aanbod trendy merkkleding online

JeansandFashion.com is dé 'ultimate fashion store'. Trendy merkkleding veilig, vertrouwd en voordelig online kopen. Bij JeansandFashion.com vind je de nieuwste en grootste collecties merkkleding van G-Star, Replay, Diesel, Bjorn Borg en meer. JeansandFashion.com heeft de laatste trends, groot assortiment, hoge kwaliteit, scherpe prijzen, gratis verzending & snelle levering!

Orderstatus per e-mail

Jij ontvangt per e-mail een bevestiging van verzending. In deze e-mail staat een tracking-link waarmee je zelf jouw zending kunt volgen. Zo kun je zien waar jouw pakketje zich bevindt en wanneer de geplande afleverdatum is.

Beschikking over het 'Thuiswinkel Waarborg' keurmerk!

Jeansandfashion.com draagt het 'Thuiswinkel Waarborg' keurmerk, hét Nederlandse keurmerk voor bedrijven die producten en/of diensten verkopen via internet, catalogi, post en andere verkoopkanalen op afstand. Als consument kun je ervan op aan dat JeansandFashion.com de Algemene Voorwaarden Thuiswinkelen en de gedragsregels van de vereniging onderschrijft, dat ze zich houdt aan en aanspreekbaar zijn op naleven van de relevante wet- en regelgeving.

Over JeansandFashion.com

JeansandFashion.com is dé ultimate fashion store. Trendy merkkleding voordelig online kopen van G-Star, Replay, Diesel, Bjorn Borg en meer. JeansandFashion.com heeft de laatste trends, groot assortiment, hoge kwaliteit, scherpe prijzen gratis verzending & snelle levering!

Visit JeansandFashion.com

Customer Service

Call us on: 0900-5326726 (0,10 ct/min)
We live here: Den Engelsman 16E

Clothes & Fashion

Menswear

Trustpilot's Commitment

Trustpilot Subscriber

No companies can delete or otherwise censor reviews.