Interflora reviews

Interflora reviews

Good
8.0

Elendig buket

Jeg bestilte i sidste uge en buket påskeblomster til min datter, som planmæssigt blev leveret den ønskede dato. Buketten derimod var langt fra, hvad jeg havde ønsket. På fotoet, min datter sendte, var der ingen sammenligning med den buket, der var vist på jeres hjemmeside. Det var så, havd det var, hvis ikke buketten havde lugtet svag af gammelt vand, og i løbet af blot to dage måtte den smides ud med rådne stilke. Det er bestemt ikke, hvad jeg ville have forventet af en frisk buket, og jeg vil anbefale, at den valgte blomsterhandler ikke længere anvendes.
Bestillingnummer: 065X0-1

Hej Inge Knudsen

Vi beklager buketten ikke har levet op til forventningerne og er ved at undersøge sagen, hvorefter vi vil vende tilbage til dig.

Review by confirmed purchaser

Det er super nemt og det fungerer godt.

Kan klart anbefales

Hej Helle

Mange tak for de 5 stjerner, det glæder os at sitet fungerer tilfredsstillende.

besværligt og dyrt

Det lykkedes 3 gang med det fortrykte kort.
Hvor er det besværligt og dyrt.
Som Preben Kaas sagde i monologen: ..næste gang kører jeg selv ud med det....

Hej Torben

Vi beklager at du har fundet fremstillingen af kortet besværligt. Vi har dagligt rigtig mange brugere på sitet, hvor det fungere og vi kan ikke ud af din anmeldelse se, hvad der gik galt.

Vi håber buketten gjorde lykke trods alt.

Let at finde på IT

Virker også godt i udlandet

Hej Carsten

Tak for din anmeldelse og at du finder bestillinger til udlandet lige så lette at bestille.

Det er OK - at sende en hilsen

Man er sikker på levering samt at kvaliteten af varen er i top :-) Det er virkeligt nemt og bekvemt at sende hilsner uden at skulle ud at køre for det.

Hej Mariann

Tak for tilbagemeldingen, dejligt at det er nemt og bekvemt for brugeren.

Hurtigt og smukt

Du kan altid trygt sende med Interflora lige meget hvor i verden- hvor er det godt, når ens kære bor så langt borte........

Hej Kirsten

Vi er glade for din tilbagemelding og de 4 stjerne - vi glæder os til at se dig en anden gang på interflora.dk

Review by confirmed purchaser

Jeg slettede min indkøbskurv, men fik alligevel lov til at betale for en vare jeg først havde slettet

Jeg lavede først en buket, som med levering blev for dyr, derfor slettede jeg min indkøbskurv og lavede en ny buket. Efter at have betalt får jeg en kvittering for begge buketter, selvom jeg havde slettet den første buket. Man bliver ikke advaret/ eller underrettet om hvad man har i sin indkøbskurv inden man trykker godkend for betaling. Jeg handler en del på nettet og aldrig har jeg oplevet end værre amatør nethandel. Istedet for at komme af med 250 kroner, kom jeg så af med 250 + 395.

Manglende levering??

Jeg er meget skuffet over, at den bestilling, jeg lavede i går endnu ikke er leveret her kl.18.20 på leveringsdagen. Det er meget at betale 495 kr. for en sød fødselsdagsoverraskelse på dagen, som aldrig bliver til noget.

Hej Malene

Iflg. butikken skulle den være leveret som planlagt i går - hvis dette ikke er tilfældet, må du meget gerne skrive til trustpilot@interflora.dk

Meget Skuftet

jeg ligger syg og min mor bestilte en blomst og chokolade til mig
der er ingen blomster i den jeg har fået oc flere spud er røgen,
så nu har vi bestilt en ny håber det bliver godt

Hej Tøfting

Du bedes venligst sende dit ordrenummer på den omtalte leverance til trustpilot@interflora.dk. Vi vil herefter undersøge sagen og vende tilbage.

god service, lidt langsommelig

god service, lidt langsommelig

Hej Eva-Marie Borup

Tak for din anmeldelse og de 4 stjerner - vi bestræber os på at blive bedre og vil derfor gerne have uddybet om "lidt langsommelig" er levering, svartiden på internettet eller andet? Skriv venligst til trustpilot@interflora.dk

Altid fint

Altid iorden

Hej Den lille salon

Tak for de 5 stjerner.

Review by confirmed purchaser

Send en blomst til en du kender, send den før det hele ender!

Jeg har endnu ikke været til begravelsen og har jo derfor ikke set kransen som jeg har bestilt, så jeg kan ikke sige endnu om leveringen har været tilfredsstillende, Jeg ville gerne hvis jeg kunne genkende den når jeg er til begravelsen,

Hej Lise

Tak fordi du gav dig tid til at anmelde os og du har så evigt ret, send en blomst til en du kender, send den før det hele ender.

Fint, dog....

Fin service, dejligt med billeder og buketforslag. Grunden for at Interflora IKKE får 5 stjerner, er fordi de tager 80 kr. for at bringe blomster ud.

Hej Tine

Tak for dine 4 stjerner - umiddelbart kan levering på 79 kr. virke af meget, vi har dog besluttet at lægge samme tillæg på alle leverancer uanset om der skal køres 1 km eller 100 km for at levere buketterne. Da kvaliteten skal holdes leveres i bil, hvilket øger prisen for leverancen. Det glæder os at du er tilfreds med service, billeder og udbud af buketter.

Super god betjening

Super god betjening og altid gode tilbagemeldinger fra modtager. Bare det dog ikke var så dyrt ville jeg bruge det mere.

Hej Helle

Tak for din anmeldelse - vi er glade for at give dig super betjening og vi glæder os til at se dig igen på vores site.

nemt og enkelt

Jeg har købt en bårebuket. bestillingen gik glat igennem. Der var et stort og flot udvalg.

Hej Merete

Tak for dine 5 stjerner, det glæder os at du er tilfreds med udvalget og bestillingen forløb som forventet.

Fik aldrig blomsterne.!

Interflora lyver.!
Fik aldrig blomsterne leveret fup firma.!
Ville aldrig bruge interflora mere.

De siger de har prøvet at levere den men der var lukker i firmaret passer ikke, så giver man den til en ansat.
Og den tidsrum se siger var modtageren i foretningen.
Aldrig bestil fra interflora, jeg bestilte til min forlovede skulle give en overraskelse, men endte med hun skulle køre selv for at hente den kl 17.
Der var ikke så meget overraskelse over det..!
Der er ikke noget ved at modtageren selv skal over og hente den.!
Ifølge loven kan man lave en indsigelse til banken, hvis man ikke har fået den service man har betalt for osv, det er ihvertfald ikke den service jeg har betalt for.!
Aldrig bestil derfra, hvis i ville skuffes så bare gøre det, jeg blev skuffet.!

Hej Max

Da leveringen var til et firma og der var lukket da butikken kom med blomsterne, tog chaufføren (som han skal efter Interfloras regler) blomsterne med retur til butikken. De er efterfølgende blevet afhentet og vi håber de trods alt bragte lykke.

Sikker ekspedition og levering

Her får du sikker levering og af din bestilling. Måske lidt høje priser, men det er vist fælles for blomsterkæderne - og kvaliteten er i orden hver gang både i DK og i udlandet

Hej Egon

Tak for din anmeldelse, vi er glade for at du finder kvaliteten i orden både i DK og udlandet.

Tillidsvækkende

Ville gerne have sendt vagtelchokoladeæg i anledning af påsken, men ellers perfekt udbud

Hej Ulla

Vi er glade for, at du gav dig tid til at anmelde Interflora og er tilfreds med udbudet.

Review by confirmed purchaser

Påskebuket sendt til gode venner.

Jeg har hørt fra modtageren af min buket. De havde aldrig fået så flot en buket.

Så jeg er meget tilfreds. 5 stjerner.

Hej Bente

Tak for de 5 stjerner. Vi er glade for at vi har levet op til forventningerne.

Review by confirmed purchaser

Utrolig flotte buketter hver gang

Jeg går til Banko og vi får månedens buket leveret fra Lottes blomster. Jeg var heldig at vinde den sidste gang, 30 flotte tulipaner, hvor har jeg nydt den, da jeg er handicappet kommer jer ikke så tit ud, så det var en fornøjelse at se på den hver dag. Jeg har og sendt blomster til andre fra Lottes Blomster og de har været lykkelige over hvor flotte blomsterne har været. så tak til Lottes Blomster.

Hej Winnie

Vi takker for din anmeldelse og sender roserne til Lottes Blomster videre.

Interflora Details

Interflora-Danmark er en forening. Medlemmerne i Interflora-Danmark er ca. 500 af de bedste blomsterhandlere fordelt rundt i hele Danmark. Over 50.000 blomsterbutikker i ca. 175 lande står klar til at bringe din blomsterhilsen ud. Vi leverer ca. 32 mill. blomsterhilsner ud hvert år. Sagt med andre ord, hvert sekund året rundt leverer vi en blomsterhilsen et eller andet sted i verden. Interflora er verdens største og verdens ældste blomsterorganisation grundlagt i 1925. Vi er markedsledere og arbejder altid ud fra nøgleordene kvalitet, kreativitet og stabilitet. Vi stiller store krav til vor medlemsbutikker, krav som sikrer at vor kunder altid kan være sikre på den bedst mulige service.

Visit Interflora

Write to: jo@interflora.dk