Gekas reviews

Rating distribution

Reviews

About

Kommer altid igen :-)

Det er blevet tradition at besöke Gekås varje sommar semester. Dom har allt og det er en upplevelse varje gång!

Camping service facility could be better

Bath & toilet facility need to have a quality check.
Broken items in the service buildings must be fixed.
/ivan

Alltid för mycket med sig hem ;)

Man hittar alltid mycket saker o kläder till jätte bra priser

Paradiset...

Man fyndar alltid, vilket triggar igång shopping-tarmen..

Enda stället som har allt - och lite till!

Kanonställe enligt mej! Antingen älskar man det, eller så hatar man det! Finns nog inget mellanting! ;)

Kommer i år också

Kommer i år också för ett besök i butiken. Det blir 3:e sommaren i rad. Det blir alltid några tusen kr som försvinner från mitt konto och hamnar på GeKås:s konto

Enastående butik!!

Mycket stort sortiment av dess olika kategorier. MYCKET bra priser som gör det lönt att åka tvärs genom landet för att handla på GeKås!

Fantastiskt utbud

Kvaliten på kläderna har blivit bättre, därför är det roligare att åka och handla hos er.

LOVE IT

Gekås besöker man minst tre gånger om året, och man är lika nöjd varje gång man åker därifrån!

Det bästa!!

Helt underbart att åka dit.
Man blir lite små lurad ibland för att man ser en sak man tror är billig men eg skiljer det bara någon krona :)

Man gör storfynd varje gång och man får ett HA begär till 1000!

suuuper!

efter att ha varit med om inbrott på gekås. Så har jag blivit bra bemött av boris som hjälpt mig och har pratat med han en par gånger. Tackar.
Gillar även affären och alla grejer man hittar. STORT PLUS!!!

bra hemsida saknar vissa saker

Bra butik och hemsida. Saknar att man inte kan kolla upp om de har vissa saker inne just då när vi har bestämt oss för att åka. Hade varit toppen och kunna kolla upp om de/ni hade haft typ scalextric i och ev på lagret. Förstår att det måste vara svårt med tanke på alla varor som passerar dörrarna. Men det måste ju finnas någon enkel maskin som kan scanna in de varor ni fått in och kassorna och personalen som har hand om just "deras" varor kan ju uppdatera statusen så man kan se om de är slut eller om det finns många på lagret eller om de är beställda och åter kommer snart i butiken.

Lite synd att Gekås inte har nät försäljning. Hade varit toppen att kunna beställa prylar hem från erat/deras företag. Tänk vad mycket saker man kunde shoppa på en gång. Köks,hus,leksaks artiklar man kunnat "fynda" hem.

Underbart Varuhus

Här är ett varuhus jag rekommenderar varmt. Trots så mycket folk och rörelse "iett" är det oftast trevlig personal. Och strular något har det aldrig varit något problem. BRA KUNDSERVICE.
Billigt, kul.. Ingen Sommar utan G-kås

Mitt shoppingmecka.

Här finns inget att klaga på. Bra personal och superpriser.

Ullared!!

Världens roligaste shopping!!!

Himmelriket

Gekås måste vara jordens himmelrike när det kommer till varuhus.
Allt på ett och samma ställe, bästa priserna i landet, bra varor och produkter, både i eget märke och andra märken.
Det blir nästan som en religiös upplevelse.

För alla o allas börsar!!

Efter ett besök i våras o mitt första besök, då jag nu e 28 år.....tyckte jag det var kanon!!! Vi bodde på motell precis sidan om gekås o var super nöjda, affären är stor, mycket utbud o ännu bättre med matställe inne oxå!!! =)

bästa billigaste varuhus

bra miljö. trevlig hjälpsam personal, finns nästan allt man kan behöva,

Is Gekas your company?

Visit Gekas

Category

Trustpilot's Commitment

Trustpilot Subscriber

No companies can delete or otherwise censor reviews.