Edbpriser reviews

Edbpriser reviews

Good
8.1

Kunne være bedre.

Du kan ikke stole helt på Edbpriser. Så derfor den rating.

Pricerunner + Ebdpriser = Fantastisk?

Bruger ebdpriser, men synes ikke altid den har de bedste tilbud man kan finde. Det er lidt træls, men hvis man tilføjer Pricerunner finder de for det meste den bedste pris. Synes at der skulle være behov for at bruge 2 hjemmesider, håber at de får det fixet. Når de får gjort det kommer den sidste stjerne :D

God og pålidelig

En virkelig god hjemmeside, som jeg har brugt siden 2006. Har været fuldt ud tilfreds hver gang jeg har brugt den.

De facto bedste IT-vare indeks i Danmark

EDBpriser har i nok 15 år været det bedste sted at sammenligne priser på bestemte IT-varer i Danmark. Og det er de stadig.

En fin side :) med få fejl

virker godt at der mange filtre når man søger vare... ofte fejler den så bare når man har lavet 4-6 filtre... også ik kan finde varer..selv om man ved der findes varer med de spec man søger...
og synes ikke den altid finder ligeså gode priser som pricerunner... :-/

ellers er jeg tilfreds med siden..

Hmm..

Siden er ret tung, men gode søgemuligheder dog er jeg stødt på pris fejl og dårlig info om varer.. Dog god side da det er one of a kind..

Det bedste!

Det er super fedt at kunne finde den billigste pris på hvad du nu vil have!

God side med masser af infomation om produkterne

God side som klart kan anbefales at smutte forbi for at finde ud af noget om prisen/specs på et produkt

Daniel

Fantastisk side

Bruger den altid til at finde billige priser på elektronik.

Tak - for altid at finde det bedste tilbud

Det kan ikke siges bedre, end som overskriften antyder.
Jeg har ofte - for ikke at sige altid, undersøge edbpriser.dk, før køb af telefon, kamera osv.
Deres priser er korrekte, og der er inkluderet statistikker.
- Jeg kunne dog godt ønske en bedre søgefunktion. Når man f.eks. søger på iPhone, kommer alle andre en mobiltelefoni-kategorien op.

Men tak for at gøre min hverdag lettere !

- Tilfreds bruger

Awesome som altid

I gør det godt, og i gør det nok også bedst. I hvertfald WP

Jeg elsker denne side!

Den er super dejlig! : D
Har fundet mange ting via denne side og dens søskende
Ingen klager her fra (y)

Skøn-herligt.

Jeg benytter mig tit og ofte af siden. - Jeg kan kun sige god for den!

Fantastisk hjemmeside.

edbpriser.dk er fantatisk god. Men kan nemt og hurtigt finde et produkt og for sammenlignet produktes pris med en rakke forhandlere. Kan ikke undvære edbpriser.dk

god og overskuelig hjemmeside

bruger tit denne hjemmeside når jeg skal finde priser på hardware da jeg laver en del pc i min fritid

Godt men ofte misvisende

Jeg bruger siden meget men der er ofte fejl i de info som de videreformidler for forhandleren, så det er en god ide at læse alt igennem igen på forhandlerens siden.

Super leveringstid og service

Jeg har det faktisk for vane at jeg kun går på edbpriser.dk når jeg mangler IT udstyr med undtagelse af køb af ny PC det foregår på gammel mannér i butikkerne.

men jeres hjemmeside er nem og hurtigt at få overblik. jeg har købt diverse ting alt fra hardware og lyd tilbehør alt virkede upåklageligt.

faktisk har jeg kun én gang købt et keyboard engang et andet sted og det var naturligvis også billigt MEN det var et amerikansk keyboard det var første og eneste gang jeg har købt noget ikke hos jer!

Så herfra får i 5 stjerner flot serviceniveau og gode kvalitetsvarer!

mvh

en tilfreds kunde!

Find det bedste tilbud

Jeg tjekker altid produkterne på edbpriser før jeg bestiller. Ofte kan der spares rigtig MANGE penge ved at sammenligne priserne her, og det er altid let at finde produkterne, sammenligne dem og finde frem til den rigtige forhandler...

Glimrende prisindeks

Har benyttet siden gentagne gange siden det dukkede op ude i det blå internet for længe siden. Nem, overskuelig og praktisk. Kan anbefales til alle hardwaremæssige behov.

Is Edbpriser your company?

Claim this company Learn more

Is this your company?

Claim this company

www.edbpriser.dk Details

Danmarks største prissammenligning for IT. Find de bedste priser og de mest seriøse forhandlere. Læs nyheder, produktinformation og meget mere.

Visit Edbpriser