Dustinhome reviews

Dustinhome reviews

Good
8.9

Har kun godt at sige om Duston

Alt virker som det skal og de leverer hurtigt...

Efter kontakt med kundeservice forløb alt perfekt, og jeg er meget tilfreds med mit køb.

Forsendelsen kunne godt være sket en anelse hurtigere.

Selvom Dustinehome ikke tager rekorden i ekspeditionstid, og jeg i øvrigt ikke kunne vælge et alternativ til Post Danmark, så var det alt i alt en rigtig god oplevelse af handle hos dem.

Fik hurtigt en ny computer da den første var defekt!

Desværre var den første Lenovo Y510P defekt som vi modtog, men fik hurtige en anden tilsendt uden problemer. Supporten er søde venlige og kompetente mennesker. Det er ikke sidste gang jeg handler her!

Gode priser, hurtig levering

God pris, god hjemmeside, hurtig levering :)

en stor fornøjelse at handle med dustinhome

dette var en fantastik oplevelse at bruge dustin home, bestilte mine vare ved det tirsdag ved middags tid.. skulle bruge lidt hjælp fra deres kundeservice til at få nogle tilbehør til et yamaha sarround Anlæg der gik ikke længe fra jeg åbnede deres 'chat' til jeg havde en medarbejder der. han hjalp mig med det hele jeg skulle have fik bestilt det og kort efter fik jeg en mail hvor der stod min ordre var sendt.. bare en lille ting der var galt. deres track and trace nummer gik til post danmark som ikke havde noget på den.. prøvede tracke den ved bring.dk hvor de kunne fortælle mig lidt mere om min pakke. onsdag lidt over middag ringer min telefon det er fra bring de spørger om jeg er hjemme, hvilket jeg er de siger de kommer om en time med en pakke til mig dette passer meget godt med tiden en time efter kommer en grøn lastbil og blir spurgt hvor de skal sætte min palle.. så lige omkring 24 timer fra jeg bestiller til de læsser en hel palle af ved min dør.. så super service vil bruge dustin igen en anden gang.. hvis man spørger dutins kundeservice skal jeg først modtage på tirsdag så jeg er ganske glad for den meget hurtige levering..

Super fin oplevelse

NAS bestilt og leveret dagen efter som lovet.
Jeg kan kun anbefale Dustinhome for nethandel.

Rigtig god service ved garanti sager

Havde købt et in-ear headset hos Dustin hvor der var kommet en løs forbindelse i, jeg gjorde intet andet end skrive lidt frem og tilbage i deres kundeservice chat med en hjælpsom medarbejder, før der var et nyt headset på vej til mig. Rigtig god service.

Effektiv håndtering af reklamation

Fik byttet defekt ebogslæser i løbet af få dage

Fornuftig pris, god tilbagemelding ved problemer med leveringssted, hurtig levering.

Det var nemt at handle med Dustinhome. Overskuelighed og fornuftig pris gjorde udslaget. Varen blev leveret hurtigt - og fungerer rigtig godt. Det var ikke muligt at få leveret varen på posthuset, men jeg blev kontaktet telefonisk - og da varen blev afleveret med sen udbringning, medførte det ikke nogen forsinkelse.

Leveret til tiden i perfekt stand.

Jeg holder meget af Dustins hjemmeside; den er relativt nem at navigere og det er en stor hjælp at kunne sortere efter producent og priser. Anbefalelsesværdig.

God pris, hurtig levering.

Levering hurtigere en først antaget, ingen problemer, 5 stjerner.

Okay.

Fik en god vare, til en god pris, men den kom først dagen efter den var lovet, skulle bruge den på dagen der var lovet, men alt i alt god vare, god pris, god behandling.

Super god service hos Dustinhome.dk

Har modtaget 2 forsendelser som jeg modtog hurtigt efter bestillingen
og der var ingen slinger i "valsen", alt gik som smurt!!
Når jeg spurgte ind til produktet telefonisk, fik jeg konkret og venligt
svar om hvad det handlede om!
Jeg havde en god oplevelse og kan varmt anbefale Dustin!

God service

Altid tingene til tiden og knald god service på deres online chat

alt fungere

det virker bare nemt,bestilling betaling og levering uden problemer

TIP TOP i orden

Bestilling, levring og betaling - lige efter bogen. 5 stjerner til jer :-)

Hurtig og nemt

Varen kom hurtigere end forventet.

www.dustinhome.dk Details

Lynhurtig levering og gode priser.

Visit Dustinhome

Call us on: 88 330 330