CasinoShark.se reviews

Rating distribution

Reviews

About

Bra bonusar

Då jag inte bor så nära nått av de casino cosmopol som finns i Sverige sökte jag runt på Internet efter online casinon och hitta då casinoshark.se, en sida som jag fann riktigt informativ och med en hel del bra bonusar. Bra överblick och lätt att jämföra bonusarna jag kunde få.

Rekommenderas!

Då jag älskar casinoturneringar är CasinoShark en riktigt bra resurs då jag snabbt kan kolla vilken casinoturnering som pågår för tillfället alternativt när alla ens kompisar sitter framför nån tråkig idol final.

Hjälpsam och bra bonusar

CasinoShark.se hjälpte mig då jag hade en liten dispyt med Betsafe Casino angående utbetalningar. Efter kontakt med CasinoShark tog de snabbt kontakt med Betsafe och löste problemet.

Dessutom, tack för 30 gratis spins på Come On Casino.

CasinoShark.se Details

About this company

Visit CasinoShark.se

Contact information

We live here: Sweden

Category

Trustpilot's Commitment

Trustpilot Subscriber

No companies can delete or otherwise censor reviews.