Bax-shop.nl reviews

Rating distribution

Reviews

About

heel goede service !

Het profuct werd de volgende dag geleverd zoals er op de site vermeld stond .

Bax-shop.nl is één van de leukste shops van Nederland

Ik bestel(de) vaak instrumenten en accessoires in Duitsland, maar eigenlijk... is Bax-shop minstens zo leuk, goedkoop en bovendien sneller. Het is de droom van iedereen die maar enigszins wat met muziek te maken heeft. Een absolute aanrader.

prima service

vandaag besteld en morgen in huis.

Duidelijk een aanrader

Prima winkel .. wou een multi-effect box kopen voor mn gitaar .. Bax-Shop neemt de moeite om heldere en goede product recensies op You Tube te zetten..
Dan maar ook gelijk bij hen besteld !
Voor tienen 'savonds even klik-klik-klik en het was allemaal de volgende dag in huis ..
TOP - voor mij een blijver ..

Kwaliteitsartikelen aan betaalbare prijzen...Bax-shop !!!

Hey,
Wil je betrouwbaar materiaal, koop dan bij Bax-shop.... betaalbare prijzen en snelle levering die je de volgende dag al in huis hebt... doen !!!

Prima shop

Al vaker wat besteld bij hun en altijd netjes op tijd afgeleverd.
Super verpakt , ga zeker nog vaker bestellen bij deze shop.

Aftersales is ook goed, had wat vragen omtrent mijn bestellingen in mijn account netjes antwoord opgehad.
- Alleen hun systeem mag wel wat beter zijn qua updates etc, voor de rest prima shop...

Vrijwel alles in huis en de volgende dag bij u thuis!

Ik ben erg tevreden over het assortiment, de makkelijke manier van bestellen en snelle levering. Dat daarbij de prijzen erg scherp zijn, maakt het eigenlijk alleen maar nog fijner om zaken te doen met BAX-SHOP.

Kwaliteit en goede service tegen een scherpe prijs!

Dynamisch en jong bedrijf dat een optimale service levert aan scherpe prijzen, heel leuk is de gratis verzending naar België, bij bedragen boven 50€! De online shop is zeer overzichtelijk!! Een echte aanrader voor iedereen die snel en voordelig wil geholpen worden!
Het is wel Mechelen --> België, maar ik blijf even enthousiast over de winkel!!

Eén van de beste online shops van Europa

Bax is een webshop die mij niet zo snel meer naar een muziekwinkel doet gaan. Ze hebben een fantastische service, spullen worden altijd bezorgd zoals aangegeven en de financiele afhandeling via de site verlopen altijd heel goed. En niet vergeten; de prijzen zijn ECHT scherp! Ik ben erg blij met BAX. Dank voor de goede service!

nette shop

vaak hier spullen steld en netjes geleverd gekregen. Top

Super! Het is ZEER vertrouwbaar

Zeer snelle levering en gewoon topproducten! ik kan er wel elke dag dingen bestellen bij bax shop. Ben zeer tevreden!

Goed bedrijf erg klantgericht

Een maand geleden naar de vestiging zelf gegaan om een Spaanse elektrische gitaar aan te schaffen en een versterker. Erg tevreden met de kwaliteit. Eenmaal thuis bleek er bij de versterker een snoer te ontbreken, hier een mail over gestuurd.
Per direct heb ik thuis een cadeaubon twv 10 euro gekregen wat ik erg attent vond. Thuis had ik een snoer gevonden welke op de versterker paste dit was daarom niet meer nodig.

Met de cadeaubon e.e.a. aangeschaft, de bestelling was super snel thuis bezorgd!

BAXSHOP EEN BETROUWBARE PARTNER

Wij bestellen onze producten via BAXSHOP.nl vanaf bestelling tot levering tot in de puntjes geregeld.

Kwaliteit voor een meer dan redelijke prijs,

Ik mag mij gelukkig prijzen ,dat Ik in Zeeland woon, en dus in de gelegenheid ben, om mijn bestelde spullen zelf op te halen,en dan gelijk in de winkel rond te neuzen,
want dat is altijd toch wel de moeite waard,Ik had ivm met een zelf bouw Cabinet 2x12 inch, speakergrill's nodig en bescherm hoeken,voor weinig geld ziet de Cabinet er weer heel mooi uit,
het enigste nadeel vind Ik wel dat het allemaal wel lang duurt, als je zelf iets afhaalt of koopt in de winkel,terwijl Ik van te voren had aangegeven dat Ik er die middag om zou komen,dus daar kan nog wel iets verbeterd worden,
maar voor de rest een prima winkel en alleraardigste meest Muzikanten die helpen,
dus al met al toch wel een aanrader,hoewel op laten sturen ook wel handig kan zijn,

Goede service en snelle levering

Bijna alle producten worden de volgende dag al geleverd. Mocht er onverhoopt iets niet in orde zijn wordt dit binnen enkele dagen weer gefixt. Zo hoort een internet winkel te zijn!

Prima produkten, goede prijs-kwaliteitverhouding, snelle levering en uitstekende leveringsvoorwaarden, kortom: Super!

Onlangs een paar maal behoorlijk wat besteld bij Bax en ik ben zeer tevreden over hoe dat verlopen is. Goede spullen, supersnelle levering. Volgende keer weer naar Bax.

Snel en goed!

Elke winkel zou zoals Bax-shop moeten zijn! Snel antwoord op al je vragen (vooral via Twitter), vriendelijk, en goede + snelle levering! Niets op aan te merken, een goede webshop, die helaas zelfs zeldzaam worden de laatste tijd.

Supersnel en gemakkelijk

Bax-shop levert supersnel. Ook in Belgie. Via mail word je goed op de hoogte gehouden over de stand van je bestelling. Op aangekondigde tijd werd het pakket afgelevert. Prima verpakt, zonder enige beschadiging. Zeker een aanrader.

Bax-shop.nl Details

About this company

Bax-shop.nl is de goedkoopste webwinkel voor DJ&s, producers en muzikanten. Met alles op het gebied van Licht, Geluid, DJ Gear, Audio/Video. Bax-shop.nl is volwaardig Thuiswinkel.org lid en biedt u altijd de laagste prijs garantie.

Visit Bax-shop.nl

Netherlands

Category

Trustpilot's Commitment

Trustpilot Subscriber

No companies can delete or otherwise censor reviews.