Amentio reviews

Rating distribution

Reviews

About

trustpilot stars

Holder ikke hva de lover!

Det tar også ofte over 1 uke før du får svar på henvendelser. Jeg har sendt flere som de aldri har svart på.Finner du varene du skal ha et annet sted vil jeg anbefale at dere holder dere borte fra Amentio. I min bok er dette lureri. Jeg kommer ikke til å handle her.
Review by confirmed purchaser

Kjøpet gikk smertefritt så ingenting å utsette på dette.

Kjøpet gikk smertefritt så ingenting å utsette på dette.

Rask ekspedering og levering

Anbefaler gjerne til andre. Oversiktlig nettbutikk med rask ekspedering.

Alt ok

Har ingenting å utsette; gikk fint å bestille og etter et par dager kom varen i posten.

Rask service!

Jeg bestilte på Lørdag kveld og hentet pakken på tirsdag morgen. Det jeg hadde bestilt var ikke eksakt likt det som var avbildet, men var samme produktet (kanskje en litt nyere eller eldre variant enn den på bildet). Det kom pakket i en gammel skoeske, men var ellers pakket på en forsvarlig måte med luftpute etc.
trustpilot stars

Holder ikke hva de lover!

Kan ikke anbefale Amentio.

Jeg bestilte et produkt, men fikk et helt annet. De var ikke villig til å sende meg det produktet jeg hadde bestilt og betalt. Jeg fikk riktignok returnert det feilaktige produktet og refundert prisen for produktet (men ikke porto), men de var ikke villig til å levere det produktet som de hadde solgte til meg

Helt Ok

Nettbutikken kan fra tider virke litt rotete med feil prisvisning og lignende. Det er ikke alltid heller like enkelt å orientere seg rundt om i nettbutikken. De har rask og ganske billig frakt og et veldig god support. Kan anbefales til andre

good!

Veldig bra behandling og frakt! Veldig fornøyd!

Som forventet

Amentino var blandt de rimeligste, pakken ble hurtig levert, og varen var som forventet.

Skuffet! Treg levering/dårlig informasjon

5 uker tok det fra jeg mottok bestillingen (da etter flere purringer fra meg med spørsmål om hvorfor det tok så lang tid -hver gang fikk jeg vite at pakken var like ved å bli sendt).

Etter flere uker med mye mas fikk jeg endelig vite at noen av varene var forsinket fra lager. Hadde de informert meg om dette med en gang (det stod 6-8 dagers levering for de aktuelle varene da jeg bestilte, noe jeg greit kunne leve med) kunne jeg hatt muligheten til å kansellere de manglende varene eller bestille fra et annet sted. 5 uker er for lenge! Hadde jeg ikke mast på dem ville det antageligvis tatt enda lenger. Tydelig at ordresystemet og kommunikasjon med kundene ikke fungerer.

Skuffende service og er i tvil på om jeg skal handle herfra igjen.

Imponerende!

Raskeste levering jeg har opplevd med netthandel. 27t til midtnorge!
Review by confirmed purchaser

Utmerket service, rask levering, alt OK!

Rask levering, ingen forsinkelser, alt helt greit.

Topp effektivitet

Smidig effektuering og kjemperask levering
Review by confirmed purchaser

Billigst og god levering.

Automatoversatt beskrivelser fra tysk er ikke helt heldig. Men ellers er deal.no amentio.no og søstrene ganske bra.

Bra men tar litt tid

Amentio er en plass der jeg vil bestandig kjøpe tingene mine til pc'en eller når jeg skal lage en pc igjen, bra service. men som sagt er leveringen litt treg men det tok ikke 3 uker i det minste :)
Anbefaler Amentio for lave priser!

excelent service

super prices,super delivery, i am super happy!
Review by confirmed purchaser

Lav pris og rask levering

Fant det jeg søkte etter på nettsiden til en lav pris, bestilte og samme dag var varen på vei, imponerende---
Review by confirmed purchaser

Kjapt levert til markedets bedre priser!

Kjapt levert til markedets bedre priser!

Jeg er meget godt fornøyd med hele prosessen

Jeg er meget godt fornøyd med hele prosessen

Bra synes jeg

God service Hurtig levering

Amentio Details

About this company

Velkommen til en trygg handel i vår nettbutikk. Vi selger datautstyr og tilbehør til sluttbruker og bedriftsmarkedet. Hos oss kan du velge i et bredt varesortiment, og handle merkevarer til markedets beste priser.

Visit Amentio

Category

Trustpilot's Commitment

Trustpilot Subscriber

No companies can delete or otherwise censor reviews.